JAOAOAJAJA :D

tjoheejjsssaann har inte haft möjlighet till dator efter i tisdags för då for ja nämnligen till världens bästa frida & elin persson i ullatti ;) o kom hem idag :( men iaf de har vart en grym vecka med mina fina med skratt o stojj har även fått rida idunn & bassi deni ! jao men sen idag hämtade mamma o dom mejj från ullatti for till nilli o var med mina kusiner från norrköping . Hojj dom bara växer varje gång man ser dom men jajja sen gick vi till kiosken där . erika larssons mamma är ju för söt närjag o nellie min kusin hade köpt klart gick vi o satte oss där ute så öppnade hon dörren o sa hej jag såg inte att det var du ;P sen när innan hon for hem så pratade jag lite med henne tills jossan kom ut :):) jaja men iaf på måndag drar ja till piteå å chillar till söndag ! jojo måste bara säga saknar elin o frida grymt mkt men ska säga åt mamma att ja ska dit efter pite ajajaj imr ska ja va med ylva åberg hon kommer hit till gve jo men pusshejjs !<33

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

tack söta du :)

2010-07-26 @ 09:41:43
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0